1. Za wszelką cenę
2. Marzyciel
3. Zakochany bez pamięci
4. Bliżej
5. Zakładnik
Moje top 10
1.Za wszelką cenę 10/10
2.Aviator 10/10
3.Pasja 10/10
4.Harry Potter i więzień z Azkabanu 9/10
5. Troja (za wersje reżyserką) 9/10
6.Marzyciel 9/10
7.Pojutrze 9/10
8.Ocean's twelve 9/10
9.Shrek 2
10.Ekspres polarny 8/10
Zakładnika i Zakochanego bez pamięci nie oglądałem ale mam te dwa filmy na celowniku do nadrobienia.